loading...
سرویس سایت سایت ویستابلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

تسخیر

محققان دانشگاه کاستیا لامانچا اسپانیا دریافتند افراد بالای ۶٠ سالی که تا ٣٠ گرم آجیل در روز مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که آجیل نمی‌خورند، ١۶ درصد کمتر در معرض...

تسخیر

محققان دانشگاه کاستیا لامانچا اسپانیا دریافتند افراد بالای ۶٠ سالی که تا ٣٠ گرم آجیل در روز مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که آجیل نمی‌خورند، ١۶ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به زوال عقل هستند. البته اگر آجیل‌ها بدون نمک مصرف شوند، این عدد به ١٧ درصد می‌رسد. همچنین فرقی نمی‌کند آجیل خشک، برشته یا پوست‌کنده باشد.

▫️محققان بین خوردن آجیل و کاهش خطر زوال عقل ارتباط پیدا کرده‌‌اند اما این نتایج فقط در افرادی یافت شد که چاق نبودند، خواب طبیعی داشتند، سیگار نمی‌کشیدند یا الکل مصرف نمی‌کردند. همچنین اگر شرکت‌کنندگان (در تمام گروه‌های سنی) عواملی مانند ضعف عضلانی یا احساس تنهایی داشتند، مصرف آجیل ارتباطی با کاهش خطر زوال عقل نداشت.



مشاهده پست مشابه : دعانویس واقعی 09909993240سرکتاب رایگان، بازگشت معشوقه،جذب معشوق،باطل سحر جادو،زبانبند دعا ازدواج فوری09909993240
بازدید : 2141 تاریخ : پنجشنبه 24 آبان 1403 زمان : 14:27 نویسنده : zhokan
ارسال نظر برای این مطلب

صفحات سایت
تعداد صفحات : 12
آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 176128
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی